Aministrare, setare și consultanță în domeniul Google AdWords

1. Maximizarea contului de Google AdWords

Descriere:

  • Onorariu bazat numai pe rezultatele aduse;
  • Optimizarea contului pentru a obține toate conversiile profitabile disponibile magazinului;
  • Setarea corectă și completă a contului AdWords: toate tipurile de campanii și toate facilitățile oferite de platformă;
  • Setări specifice magazinelor online: campanii dinamice, feeduri, remarketing dinamic, cuvinte cheie tip “marcă și model”, anunțuri cu prețuri și /sau stocuri, etc;

Criterii necesare pentru maximizarea contului AdWords:

  • Volum suficient de conversii. Minim 100 de conversii pe lună din AdWords;
  • Valoare suficientă a conversiilor. Minim 15.000 de lei /lună valoare a conversiilor din AdWords;
  • Rată bună de conversie. Minim 1%, preferabil 2% sau peste;

Dacă îndepliniți aceste criterii și doriți un cont AdWords optimizat pentru profit, haideți să discutăm.

Contact
2. Setarea completă a contului de Google AdWords
3. Supervizare cont AdWords și consultanță optimizare
4. Audit profesionist cont AdWords

Descriere:

  • Setarea tuturor campaniilor și a facilităților disponibile pe platformă;
  • Setări specifice magazinelor online: campanii dinamice, feeduri, remarketing dinamic, cuvinte cheie tip “marcă și model”, anunțuri cu prețuri și /sau stocuri, etc;
  • Setarea permite identificarea și acționarea asupra elementelor care convertesc în vederea maximizării lor, și a elementelor care nu convertesc în vederea reducerii costurilor lor;
  • Dumneavoastră administrați contul după setare;
  • Este inclusă o lună de supervizare a contului și de ajustări oricând sunt necesare;

Descriere:

  • Aveți acces la expertiză personalizată contului dumneavoastră;
  • Sugestii de îmbunătățire a campaniilor pe bază de analize de performanță;
  • Înștiințări privind elementele care trebuie accelerate sau oprite;
  • O oră de analiză comună a contului, lunar, cu sugestii de îmbunătățire;
  • Minim 3 luni durată a contractului. Este perioada minimă pentru a avea rezultate stabile și a identifica elementele profitabile și neprofitabile;

Descriere:

  • Vă arată ce constrângeri trebuie să eliminați și ce trebuie să optimizați pentru a vă maximiza contul AdWords.
  • Peste 50 de criterii evaluate – conversii, rentabilitate, campanii, grupuri de anunturi, extensii, cuvinte cheie, structură cont, etc;
  • Evaluarea oportunităților de creștere a conversiilor și de scădere a costurilor;
  • Raport scris privind elementele evaluate, măsurile propuse și motivația fiecăreia;
  • O oră de prezentare și discutare a raportului de audit;

Un cont AdWords de succes pornește de la o discuție despre magazinul online

Contact