Onorariile trebuie să fie bazate pe rezultate

(clic pentru a mări)

Magazinul câștigă doar din conversiile profitabile.

La fel și agenția.

Onorariul ca procent din conversiile profitabile

Singurul tip de onorariu care aliniază interesele agenției cu cele ale clientului este cel bazat pe un procent din venituri, plătibil după atingerea pragului de rentabilitate.

Interese aliniate

La acest tip de onorariu conflictul de interese nu există. El este înlocuit cu un obiectiv comun: cat mai multe conversii profitabile.

Beneficiile onorariului ca procent din valoarea conversiilor profitabile

Interesele sunt aliniate perfect

Agenția câștigă doar când magazinul câștigă: atunci când are loc o conversie profitabilă. Agenția este compensată proporțional cu contribuția și rezultatele, magazinul plătește doar pe rezultate.

Garanția rezultatelor este implicită

Garanția performanței este implicită: agenția este compensată doar în urma performanței și proporțional cu aceasta.

Administrarea contului se face în funcție de rentabilitate

Performanța contului nu mai este ambiguă: vor trebui urmărite veniturile din conversii și rentabilitatea acestora, nu doar costul pe clic sau cel pe conversie. Raportarea rezultatelor va include totalul vânzărilor din AdWords și returul asupra investiței.

Se urmărește maximizarea contului

Maximizarea contului presupune afișarea de anunțuri pe întreg portofoliul de cuvinte cheie din nișa respectivă atâta timp cât este profitabil. Dacă ipotetic se lucrează cu același buget ca și în celelalte modele de onorarii, acest model permite o diferență substanțială a calității traficului cumpărat.

Orice modificare este în interesul amândurora

Orice modificări în cont cum ar fi actualizări, mentenanță, campanii noi, etc., servește ambelor interese. Agenția are doar de câștigat dacă implementează modificările, la fel și magazinul. Activitatea în cont nu mai este dependentă de numărul de ore alocat anterior ci se schimbă în funcție de necesități.

Contul se poate optimiza inteligent

Același buget poate fi cheltuit atât la limita inferioară a potențialului, cât și la cea superioară. Diferența constă în motivația și abilitatea agenției de a căuta tot timpul trafic mai mult și de o calitate mai bună. Dacă din același buget pot fi obținute 10 sau 20 de conversii, dar agenția plătită pe baza rezultatelor va fi cea mai motivată să le atragă pe toate cele 20.

Un cont AdWords de succes pornește de la o discuție despre magazinul online

Contact